COMPRA LLIBRES DE TEXT CURS 2021/2022

20/06/2021

Compra de llibres de text a Comercial Girona
Del 20 juny 2021 al 20 juliol 2021

LLIBRES DE TEXT CURS 2020/2021

Un any més, us oferim la possibilitat d’adquirir els llibres a través del servei que ha contractat l’AMPA per aquest proper curs 2021/2022:

  • Com funciona i qui pot accedir al servei?

Comercial Girona, la distribuïdora de llibres contractada, prepararà lots amb els diferents llibres i material necessari per al curs per a totes aquelles famílies que desitgin adquirir-los.

  • On efectueu la reserva i quan?

Podreu adquirir els llibres i el material a través de la pàgina web de la distribuïdora. Les dades per accedir-hi i el termini en el qual podreu fer la compra són:

 

www.comercialgirona.cat/comandes

CODI CENTRE: AMETLLERC0107

TERMINI D'ACCÉS: 20 de juny al 20 de juliol

 

RECORDEU que és important fer la reserva dins el període establert. 

Per aquelles famílies que no tinguin accés a internet o ho necessitin, el dia 9 de juliol de 10 a 14h hi haurà suport presencial a l’escola per fer les comandes a la web. És imprescindible portar el full de cada nen per realitzar la comanda.

  • Quin és el procediment?

Caldrà accedir a la web de la distribuïdora mitjançant l’adreça que us hem facilitat.

En primer lloc, us haureu de registrar com a pares, mares o tutors dels alumnes i crear el vostre compte indicant les vostres dades de contacte i una contrasenya. Encara que ja us registréssiu l’any passat cal tornar a registrar-se. Això us permetrà consultar les comandes que hàgiu efectuat sempre que vulgueu i durant el termini indicat.

Seguidament, podreu seleccionar el curs que farà el vostre fill/a i els llibres, material i folres que desitgeu adquirir.

Finalment, es demanarà que seleccioneu l’adreça de lliurament, indiqueu el nom de l’alumne/a i que efectueu el pagament.

  • Podeu demanar els llibres folrats?:

Si voleu els llibres folrats (en les ocasions que així es pugui), caldrà que també seleccioneu en la vostra comanda els folres dels llibres que adquiriu. Es tracte d’un folre de plàstic termo-segellat a mida del llibre. El servei de folrat té un cost de 2.00€/unitat.

  • Com us podeu fer socis de l’AMPA?:

En el mateix moment en que es fa la comanda de llibres, també es farà el pagament de la quota d’AMPA de 30€ per família. Això us permetrà gaudir d’un descompte sobre el preu de venda al públic dels llibres i aquest curs com a novetat, pels socis de l’Ampa les despeses de transport seran gratuïtes.

  • Quins mètodes de pagament hi ha?

Tindreu dues opcions a escollir:

  • Targeta de crèdit/dèbit en el moment de realitzar la compra online .
  • Mitjançant una transferència bancària o per caixer automàtic al compte  ES39 2100 0002 5202 0188 0805 fins el dia 5 d’agost.

Aquesta darrera opció us permet FRACCIONAR el pagament; és a dir, podeu efectuar tants ingressos com vulgueu; sempre i quan, el dia 5 d'agost hagi quedat tot pagat.

És important que al fer qualsevol pagament indiqueu el NOM i el CURS de l’alumne/a o bé EL NÚMERO DE COMANDA.

  • Com rebreu els llibres?

Aquest any els enviaments es faran únicament a domicili, rebreu els llibres directament a casa vostra. Aquesta opció és gratuïta pels socis de l’AMPA i té un cost de 4€ per família pels no socis.

En el cas que algun llibre estigui esgotat en el moment de l’entrega, aquest es cobrarà i es lliurarà directament als alumnes a classe.

Aquest any TAMPOC NO HI HAURÀ RECOLLIDA A L’ESCOLA EL MES DE SETEMBRE.


Restem a la vostra disposició per resoldre qualsevol dubte.
Atentament,